Fredag den 30 oktober

Okej, jag har gett upp tanken på barn. Tack Linn! Såg precis framför mig vad min kära sambo skulle uttrycka i både ord och minspel. Kanske mer miner än ord. Så, nej.. jag väntar en stund till med det ! ;)

- - -

Har letat fram den stora väskan ute på vinden och tänkte mig på att börja packa strax. Jag vet inte om jag ser fram emot det här alls. Själva VFUn ska bli kul och speciellt med de barnen. Det jobbiga är att jag måste flytta hem till Storfors under tre veckor. Pendla blir långt men skulle funka.. men nej. Tre veckor borde gå snabbt och dessutom har jag något att se fram emot när jag kommer tillbaka.. :)

20årsfest!

21 November hos Emma&Johanna. Intresserad någon? Smsa då ;) haha. Nej, men skämt och sido. Det kan bli riktigt kul. Synd bara att det är så förbaskat trångt här. Soffan är bortlovad och resterande gäng får fixa egen sovplats. Sovsäck och vinterjacka så går de bra på vinden ^^ någon kan ju få plats här inne med faktiskt! Men tell me...

- - -

Nej, packa var det.. det lär nog bli brist på uppdateringar nu när jag åker hem.. internet existerar knappt där borta. Inte inom väggarna på femman i alla fall. Vi får se om det löser sig!

Dessutom kommer världens bästa Niz hem till rätt delar av världen! Saknar dig vännen <3


Det blir nog en bra VFU-period ändå! :)