Nej nu försvinner jag på riktigt.

Planerna ser ut enligt följande..
- Packa, packa, packa, packa..
- Förmodligen behöver jag stoppa något i magen här i mellan också..
- Invänta Lina och Denise runt tre..
- Runt och flänga på stan.. (då behöver man vara mätt)
- Ut till Bergvik framåt kvällen sådär efter sex när stan är stängd
- Vidare mot Säffle.. hänta upp Maire, Linas syster
- Tillbaka hit till Länsmansgatan för en fika
- Dra med det sista och åka till Storförs!

Måste säga att jag kommer nog sakna att blogga mer än vad de som eventuellt läser kommer sakna mig. Det här har liksom blivit en del av min vardag nu. Det är sånt man inte bara kan sluta med så där hipp som happ! Men jag kommer ju tillbaka som tur är! Lovely.

Måååste verkligen få David Cook skivan att fungera! Annars blir jag gaaaalen.
Going crazy like 100 %. Håll en liten tumme till mig...

åter 15 oktober.