Ligga, Gifta och Knuffa (2008-09-11)

( Relaterade inlägg: Dagens Ligga, Gifta och Knuffa reglerna )


För att nöja alla har jag nu tagit mitt sinne till fånga och beslutat mig för att ge er (läs: denise) ännu en lista. Den innefattar, som vanligt tre män. Tre väldigt speciella män faktiskt. Och jag är väl inte ett forna Westlife-fan för inget?

Mark Feehilly, Shane Filan, Nicky Byrne

Nu är frågan , vem vill jag ligga med , gifta mig med och vem ska ha en knuff utför ?


Jag skulle ligga med Nicky. Han är och har alltid varit den mest läckra av de fem (dåvarande fem, nuvarande fyra) Det räcker väl med att bara titta på honom. Vem vill inte ha de där rådjursögonen?



Jag skulle gifta med Shane. Han är den av de fyra som enligt mig verkar mest "giftas-lik". De andra är mer party-part stuk. Han duger fine for me alltså!



Tyvärr blir det Mark som får en putt utför. Jag har inte det minsta emot honom för bög-skriverierna eller något sånt. Det har jag full respekt för. Men det är någonting annat som gör att jag alltid haft honom som siste man i gruppen. Jag gillar honom helt enkelt inte! Men jag



Hur skulle du ha gjort ??