2008-01-31

Är ärligt talat helt slut! Orkar inte någonting längre.. det blir bara mer och mer saker som läggs på hög här hemma och ingenting blir gjort. Mår inte alls bra! Jag vet inte vad det är heller. En orsak borde det ha men vilken? Men just nu är det så extremt mycket som borde göras. Projektarbete, inlämningsuppgifter, snart matte c prov, körkortsteori och gud vet vad! Känns som alla får körkort nu ju. Är visserligen jätte glad för deras skull men det får mig att känna mig ännu mer värdelös som inte kommit så långt med det hela!! En period för mig själv behöver jag! Ensam utan tvång och förmaningar. Bara en tillvaro där jag bestämmer allt!

Jag orkar inte mer!!

#1 - - mankindswine:

Körkort är överskattat. Sen jag skaffade det har jag inte kört mer än 3 gånger på två år. Det är billigare med häst och vagn dessutom.

Utöver det, fokusera på plugget och bli klar, men lägg inte för mycket på det. Många överstuderar och glömmer allt viktigt i sista minuten. Kika lite grann på det som finns där, lär dig bara det du känner verkar viktigt och slappna av.