28/11-2007

Hjälp mig!
Jag har verkligen ingenting att göra! Ingenting..
Har inte ork till någonting heller.. känner mig allmänt dreppig bara.
Känns som jag gör folk besvikna eller ledsna nu för tiden. Vad är det för fel?
Skulle kunna varit i Karlskoga ikväll hos Sussie och kollar nya hårvårdsprodukter. Är jag det? Nej..
Pappa skäller på att jag är för hårdhänt med växelspaken.. kan inte folk vara nöjda någon gång?

Hade i alla fall in första körlektion idag och det gick väl bra för att vara första lektionen. Övade på krypkörning och upp- och nedväxling och jag tyckte i alla fall att det gick bra.. fick starta i backe med och det var mindre roligt, men en vacker dag ska jag nog kunna det med.

- - - -

Jag verkligen längtar tillbaka till gamla tider.. jag ösnkar att någonting kunde få det att bli som det var då. Känslorna som fanns då, jag skulle göra allt för att det skulle vara så igen. Jag är visserligen enormt nöjd med nuläget också men det slår aldrig hur det var förut. Jag längtar verkligen tillbaka.

behöver lite ombyte med. jag orkar verkligen inte gå runt och låta tankarna snurra som de gör.. jag orkar inte mer, låt det få ett slut. ingen verkar förstå mig heller, och vem ska jag prata med för den delen? det finns ingen som jag verkligen kan prata med, det finns inte tid. jag vill inte oroa någon i onödan.. men jag orkar verkligen inte längre. Det får konsekvenser och det måste få ett slut.