2007-05-31

Jag önskar

så gärna, men jag kan inte.

Jag önskar

jag kunde, men jag kan inte.

Jag önskar

det aldrig blev så här, men det går inte.

Jag önskar.

Jag kan inte,

men det är bara att acceptera.

Jag kan inte,

ha överseende.

Jag kan inte,

men jag vet att jag borde.

Jag kan inte!


Jagvill

inte vara rädd.

Jag vill

våga men jag kan inte.

Jag vill

göra allt det där jag inte kan.

Jag vill

, men jag kan inte!!!


Jag hatar

att du får mig att gråta.

Jag hatar

att du bara går.

Jag hatar

att jag hatar det.

Jag hatar

att du får mig att göra allt det där.


Jag ser

att du inte tycker som jag.

Jag ser

mer än du tror.

Jag ser, men vill inte se.

Jag ser

men vill inte göra något åt det.

 

Egentligen

förstår jag.

Egentligen

inser jag.

Egentligen

önskar jag.

Något jag inte kan ändra på.