Projektarbete 2007

nu ska jag efter många om och men försöka mig på att börja lite smått på mitt projektarbete. vet ju vad jag ska skriva om och hur jag ska börja. dessutom har jag kommit ihåg att ta med mig alla sakerna som behövs hem. det återstår dock ett litet problem. vem är min handledare? antingen är det niklas eller så är det annelie. that's the tricky one.

haft en lång dag idag. religionskunskap med robert, som förövrigt är en helcool snubbe. bara för att jag fnös åt hans "röda havet" på lektionen bugade han sig för mig senare. haha. annars verkar religion vara ett hel schysst ämne faktiskt. dessutom ska vi se på film till veckan och det känns hel lugnt det med. jag tror gillar robert och hans religion.

såg den snygga busschaffisen idag med. huh! läcker han är då! det borde vara förbjudet eller nåt. hur som helst så ska jag uttrycka mig enormt klart idag, han är jävligt snygg! titta har väl aldrig skadat någon.

:)