Sista skoldagen..

.. innan lovet! underbart!

blåser som attan med.. hoppas skolan blåser bort eller nåt sånt så man är ledigt mer.. :p

annars blir de idrott idag.. (OM Susanne är frisk förståss) va hon inte förra gången :p

sen blire tyska, svenska och samhäll. usch, samhällsprov med.. det suger.. jag kan typ ingenting.. men jag lovar.. får jag bra resultat på det här ska jag ALDRIG med strunta i att plugga! deal!

idag går tiden ut på syrran bebis med.. hoppas den kommer snart.. *längtar*

ciao.. nu blire till o packa o sen emely vid asia..

*

17.49

nu va de lov då.. så j*vla skönt så de e inte sant !! men lite arg e ja.. 58p var "sisådär" *rynkade på näsan* men 60p det är kanon bra! hmpf.. arg! referatet gick åt skogen med! Säger bara en sak, zum teufel!

samhällsprovet gick nog åt skogen det med.. skit svårt ju! orka tänka på en massa "tänk-själv" frågor när klockan är tre och det är fredag, dessutom är det ju lov.. så inte faan tänker man på poltik och media då!! de gör ja inte annars heller, men ändå!

åh.. så irriterad blir jag! Dessutom verkar de som om ja får vara själv hemma hela helgen.. sitta här och häcka och göra ingenting! gah* allt suger! jag lovar, jag säger till när under sker! ett mirakel de e vad ja behöver.. inte fan känner ja mig något vidare glad för att det är lov heller.. usch!

utan emely vore ALLT värdelöst.. vi had ju i alla fall lite roligt på bussen hem.. min pärla! kommer ju sakna henne ju.. det är länge kvar till måndag.. och därför har vi enväldigt beslutat att vi ska ses under lovet.. haha.. !

föresten åkte ja aldrig upp till asia imorse.. emely kom hit.. de regnad ju så förbannat så de gjorde inget.. sen blev de idrott.. för susanne var frisk *applåder* men kullerbyttor och handstående och sånt schiit de bara gör ja inte.. vägrar! har bara dårliga minnen från sånna saker.. så de fick bli gymet istället.. de va faktiskt lite roligt! hade kunnat vara där ett bra tag till, men de kom en annan gubbe.. eller nja, äldre pojke^^ så då cyklade vi istället..

aja, sen hade vi i alla fall tyska.. det var en helt okej lektion faktiskt.. göra dialoger som om de vore i en telefon.. o sen var det där förbannade svenska-lektionen.. åh..! o sen va de samhällsprov.. blä för idag säger ja bara!

annars har veckan varit sådär tråkigt som bara en skolvecka kan vara! hade geografi "prov" i onsdags.. just rätt okej.. vi fick 23/28 o "vann" men om de va någon större bedrift vet ja inte.. hade i alla fall rätt på alla stenar och det är jag lite stolt över faktiskt..

aja, nu blir de väl o ta de lugnt.. för innan man vet ordet av så är det skola igen..

ingen bebis än heller..