inva.blogg.se/scrap

Det första inlägget.

Publicerad 2013-01-31 10:33:37 i Pyssel, bara vanligt pyssel

Här har jag tänkt att dela med mig av mina scrapbookingkonster. Nej, skämt och sido. Jag har på senaste tiden fastnat i pappersträsket och tycker att det är fruktansvärt roligt. Tjusningen är att ingenting är varken rätt eller fel och det ger därmed en stor frihet att bara låta fantasin flöda.
 
Jag har inte aktivt hållt på speciellt länge utan still learning så att säga. Men här kommer jag att lägga ut bilder på vad jag håller på med och dela med mig av tips och trixs. Undrar någon något? Ja, lämna en kommentar vet ja!

Kommentarer

Postat av: Denise

Publicerad 2013-01-31 14:28:06

Först och främst: kul! jag ska försöka hålla mig ajour med vad du lägger upp här. Sen, bloggen är jättefin! Gjort själv eller använt dig av en färdig modell? Snyggt!

Svar: Jag använde en färdig mall.. gick snabbast så ;)
Åsa Klevbrink

Postat av: Denise

Publicerad 2013-02-07 21:58:29

Mallen är hursomhaver jättefin!
Sen...har du märkt att kommentarssvaren funkar här ;) konstigt att jag inte kan få det att funka på din vanliga blogg...

Svar: Knepigt! ;)
Åsa Klevbrink

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela