inva.blogg.se/scrap

Uppdatering.

Publicerad 2013-02-09 13:31:53 i Pyssel, bara vanligt pyssel

En massuppdatering har pågått här idag. Nu ligger alla kort uppe förutom två som ges bort inom en snar framtid. Det ena redan i eftermiddag. Dessa kort kommer upp senare. Har ett alla hjärtans-kort också som inte är upplagt. Det kan tänkas vara så att h*n som kan få det läser.
 
Jag har några timmar till att slå ihjäl innan det är dags att hoppa iväg på 25årskalas. Satt och tittade på allt material på scrapbooking-skrivbordet förut och insåg att jag inte vet vad jag ska göra längre. Jag behöver lite ny inspiration. Jag fick hem några tårtpapper häromdagen och de var roliga att använda. Premiärscrapade med dem igår.
 
Tips? Ja, dela med dig då ;) Så delar jag med mig tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela