9 december 2013

För ett år sedan hade jag klätt julgranen. Paketen låg under och bara väntade på att få öppnas av små ivirga fingrar. I år är jag långsam. Med allt. Jag köpte min första julklappar förra veckan, de av den lite hemligare sorten. För att spara lite tid och lite resväg beställde jag mycket över nätet i år. Väntar med spänning. Idag hade varit perfekt att få dem och packa in dem. Är ifred ikväll. Får satsa på dem jag faktiskt har. Inköpta igår.
 
Borde börja spåna på en liten traditionell årskrönika. Årets lär bli ganska innehållslös. Eller egentligen inte. Det beror på hur detaljrik jag ska bli. Höstens stora äventyr skrivs ihop på två punkter. * Hjärnhinneinflamation samt * Nytt jobb. Check. Klar. Finito. Ska skriva ihop en mer läsvänlig version lite längre fram.
 
Nu återgår jag till tomteverkstaden.
#1 - - Denise:

Jag gillar krönikan ^^