Tänk vilken lyx.

Tisdag förmiddag. Klockan är strax efter halv nio. Jag är vaken. Påklädd. Och frukostklar. Om en timme börjar jag jobba. I och för sig måste jag ju befinna mig på jobbet till kvart i fem. Men ändå. Jag slipper stressa iväg på morgonen. Egentligen är jag nog en sån där som hellre kommer iväg tidigt och får gå hem tidigt. Men det är faktiskt ganska skönt att sova lite också ;o)
 
Nu är jag inne i en sån där period när jag är hysteriskt trött igen. Det brukar bli så ungefär en gång var fjärde vecka. Sov nästan bort hela söndagen vilket senare förklarare sig självt dock. Har små planer inplanerade längre fram som gör det hela lite enklare. Det här går över och jag ser framåt. På vägen mot jobbet ska jag hoppa ner i källaren och boka in en ny tvättid. Jag önskar jag hade min egen tvättmaskin. För det här är så hysteriskt tråkigt. Dessutom måste jag dra på alla smutsiga strumpor genom halva huset. Hm. Är det någon som kan ge mig ett hus med stor tvättstuga?
 
Dags att hoppa iväg.