Såhär lagom till helgen

Imorgon är det sista dagen på andra veckan. Visst, hela situationen känns bättre, men jag ser fortfarande fram emot att komma tillbaka till skolan. Men hey, jag har sådär en vecka med planerade lektioner kvar. Själva examensarbetet är ju på hemmaplan. Gosh.

Kliver med på möte med specialpedagogen imorgon på förmiddagen och extraknäcker som personal på eftermiddagen. En lönlös sådan, men ändå. Älskar alla små söta barn som det kryllar av, men helt plötsligt är jag inte jättesäker på att jag ska bli förskollärare ändå. Eller, jag ska ju blir det, men stannar jag där? Hur länge? Sen blir det givetvis skillnad den dagen man kliver ut med beviset i handen. Jag kan. Jag ska. Jag vill.

Jag som planerat att se Robinson och bara strunta i allt i soffan ikväll fick ändra plan. Hela veckan går i Idol's tecken. Jäkla kvalvecka. Jag är intresserad a la minus ungefär. Tittade auditions men sen, vad har hänt? Pass på den. Tar med mig en soduko eller två och hoppar i säng istället. Helt stört att man kan vara så trött såhär tidigt!