Nya mål hösten 2013

I och med att jag nu faktiskt fått ett nytt fast jobb ska jag börja ta tag i resten också.
 
- Inte ta bilen till jobbet en enda dag! Snöstorm, skyfall, hagel, åska, gassande värme.. no shit. Jag fixar det utan bil!!
 
- Om tiderna passar, gå och möta BE på jobbet istället för att gå hem direkt. Förutsatt att han meddelar att han ev. redan är hemma.
 
- Bli duktigare på att äta bra saker. Mer frukt och grönsaker. Mindre annat skit!
 
- Börja "köpa-hus-spara". Jag vill bli vuxen på riktigt med mina egna vinbärsbuskar och tvättstuga. Jag måste ha ett hus snart!
 
- Bli mer ordningssam hemma. Inte låta saker ligga och drälla på fel plats och framför allt inte dammtussar.
 
 
 
#1 - - Denise:

Jag ska hålla en tumme för att du klarar allt detta! Vill man så kan man! Man ska bara lägga viljan på rätt nivå!
Om JAG kan gå 25 minuter till jobbet i sol, snö och regn så kan DU gå 10 minuter i drivis och snöstorm <3
Jag väntar på inflyttningsfesten och vinbärspajen i trädgården!