Power to the people

Godkväll! Eller Godnatt. Känns som jag är halvt medvetslös ikväll. Lång arbetsdag igår med lång arbetsdag och kvällsmöte och tidig morgon idag. Pust. Fick gå hem redan klockan ett och passade på att kliva ner på stan en sväng. Ett rosa band fick följa med hem, men det är också allt. Gick förbi den nya affären och insåg att den kommer nog inte stanna där så länge. Känns inte som ett tillräckligt utbud. Men, kul att någon vågar satsa.
 
Vandrade vidare mot Coop för att hämta paket. Väl hemma igen fick jag se en avi för pakethämtning. Ja, bara att återvända till affären för mera hämtande. Fick dock skjuts den vändan. Nu är det hög tid att hoppa i säng. Mitt huvud har valt att överge mig och sängen ropar. Sova för natten redan innan halv nio är tidigt - till och med fruktansvärt tidigt för att vara jag. Men inte helt otroligt. Jag är dock inte så förvånad. Det tar hårt att ligga på topp.
 
Jag lämnar härmed Pippi (hunnit med "januari", lite ramar och Januari-Pippi's hår") åt sitt öde och beger mig till sängen.