Sista dagen med högsommarvärme - jag väljer att inte lyssna!

Hela den här veckan jobbar BE kvällen och stänger växeln. Sin växel. Jag stänger växeln varje arbetsdag. Idag ringde inte många. Nästan få. I fredags hoppade Emely förbi och vi busade kvällen lång. Fika, minigolf, fika, film, mat och ja, allt sånt där spontant som blir så bra. Jag höll mig vaken och vi hade trevligt. Kvällen blev sen och morgonen därpå övergick i middag. Hela helgen blev något slags bak och fram. Sena nätter och sena mornar. Imorse fick jag dock fint på upp med fem timmars sömn. Än så länge är det lugnt.
 
Men som sagt. BE jobbar och jag ska rulla iväg och hämta hem honom snart. Det kan inte riktigt bestämma sig ifall det blir solsken, hagel eller regn. Och sen kommer ju jag i säng fortare om jag hämtar honom med bilen och inte går och möter honom.
 
Mån18 Tis19 Ons20 Tors21 Mån25 Tis26 Ons27 Tors28 Fre29 Mån2 Tis3 Ons4 Tors5 Fre6 [Mån9] Tis10 Ons11 Tors12 Fre13 Mån16 Tis17 Ons 18 Tors19 Fre20 Mån23 Tis24 Ons25 Tors26 Fre27
 
Idag skrev jag på kontraktet för mitt jobb i höst dessutom! Vaddå, jag räknar väl inte ner!