What's another year; December 2011

December inleddes med att hoppa på flyget till Spanien. Länge sedan jag befann mig utanför Sveriges gränser men nu minsann fick det lov att bli av. En vecka senare landade vi hemma igen och mitt i kaoset till examensarbetet.
x Miniregn
x Tramskr.. Transkr... Transkribera mera!
***
Som vilken månad som helst kom jag på kant med vissa... vad ska jag säga... situationer. Läs!
***
Tro det eller ej, men examensarbetet tog form och idag inväntar jag bara dommen av arbetet. Läs!
***
På mellandagsrean slog vi på stort och passade på att införskaffa en språjlans ny systemkamera!
***

Och ja, nu var det slut, det som kom att kallas 2011. Lagom till jag lärt mig att komma ihåg att skriva -11 på allting är det dags att lära sig -12 istället. Jag hoppas verkligen att det blir ett riktigt bra år fyllt av massa skojigheter och ännu mera äventyr! Så, gott nytt år.