Måndag

Sakta börjar energin trilla in igen. Sakta. Efter flera timmars sömn inatt och en hemmadag med eget pysslande börjar jag känna mig på banan. Det är nästan så jag hann bli rastlös ett par timmar i eftermiddag. Dammsugaren har gått en runda och nu snurrar tvättmaskinen. Imorgon är det jobb. Life goes on.
En snabb tanke som jag bara måste skriva ner är ändå att det är ganska så bra. Allt alltså. Skolan är slut, jag inväntar bara betyget och skickar därefter iväg papperen till examensbeviset. Jag jobbar, BE jobbar, vi bor bra och vi mår bra. Så jo, det är ganska bra med allt.
Ikväll börjar Familjen Annorlunda äntligen och jag lär sitta som bänkad. Chefen undercover följer och sen sover vi. För som sagt, imorgon ska det jobbas. Ny avdelning och speciella förutsättningar. Spännande! Det vore ännu mer spännande om min lilla nyinkommna förkylning ville ge med sig... *snörvel*