Det är inte alltid som man får som man vill. Ganska sällan faktiskt.

Jag vill gärna skriva att jag är ekonomiskt oberoende. Att jag flyttat utomlands och roar mig på sandstränder och dricker vatten (egenligen drinkar, men av respekt för känsliga läsare nöjer vi oss med vatten..) hela dagarna. Jag vill kunna skriva att jag har det perfekta livet - vad nu ett sådant ska innehålla. Dock får jag nöja mig med att titta på bilder och drömma mig bort. Sitter nämligen och fnular på en ny design till bloggen. Och därav dessa önskemål. Bilderna från Spanien är inte så hemska att se på! Jag hade gärna bott där och inte behövt bry mig om någonting. Inte för att jag inte vill jobba, men det är skillnad på att vilja och att vara tvungen ;)

Ny design är alltså incomming.
#1 - - Denise:

Weeeij! Mej likey den nya designen! Dock känner jag igen mig lite :P