Året som gått - part 11

.::. NOVEMBER .::.
 
November månad kom och passerade. Vi jobbade, latade oss framför dåliga tvprogram och vi umgicks.
 
Jag pysslade klart alla julkort och hade dessutom pysselkväll på jobbet med kollegor och en mamma. Mys. Glögg, pepparkakor och skumtomtar.
 
 
- Vi gick och såg Skyfall med Craig och Rapace. Spännande. Och snyggt!
 
- Vi bytte däck och insåg att dessa måste skruvas fast innan man beger sig på någon längre tur. Tack pappa F för hjälpen!!
 
- Jag råkade ut för mitt livs (vad jag minns) första ögoninflamation i kombo med femmiljoner förkylningar under hösten. Yey vilket inmunförsvar jag kommer få!
 
- Mr. Obama valdes som president igen och jag fortsatte jobba med mina barn! Det började bli tal om att få vara kvar en termin till.
 
- Jag fyllde år. 23 år ung. Och vi firade med mammor och papporm, syskon och massa barn. Trångt men mysigt :)