Året som gått - part 12

.::. DECEMBER .::.
 
Vi var på vår vakt i tvättstugan! Tvätten har hittills stannat kvar - men man kan aldrig så nog veta.
 
 
Jag lyckades tjata till mig en gran. Min egna gran! Jag bar upp den, packade upp den och klädde den. Helt själv. Vilket också var kravet(!) för att få hem den. Det blev så juligt och bra såå!
 
 
Lucia närmade sig och jag bestämde mig för att det minsann var min tur att få vara utklädd också. Så när 13 december var ett faktum kom jag som...
 
 
... pepparkaksgumma!
 
Sen stod vi ute på gården och lussade för föräldrarna i 20minusgrader. I vinterkläder såklart!!
 
Annars har vi bakat pepparkakor och lussebullar. Gjort godis och spelat spel. December har varit en riktig mysmånad.
 
         
 
Dessutom som en liten parentes. Jonas Gardell och George Lucas har dominerat i kulturväg. Torka aldrig tårar utan handskar är århundradets bok och StarWars ser jag på för att jag måste komma ikapp barnen på förskolan! ;)
#1 - - Denise:

Man ska ha gran så där har du lyckats rätt! ;)

#2 - - Denise:

Det här är så strange... Februari och December kommer man in på men inte dom andra, nu klickade jag på september och så hämnade jag på december. Blogg.se, hur mår du? Hursomhaver, Tradera är som en drog och det finns inga botemedel ;)