Jag fick lite tid över!

Idag är det fredag.
Det gillar vi.
Det gillar vi jättejättemycket!
 
Solen är på uppgång och likaså byggställningen här utanför. Det började skramla redan tidigt. Jag bara väntar på när jag ska mötas av snickarna. Det gäller att planera nu mer ;) Har utrymt köket så nu är det bara att byta ut de där nedrans fönstren. Längre öppningspinne är att önska!
 
Om en timme börjar jag jobba. Ja, kvart över nio! Vilket i sig betyder stängning. Just på fredagar brukar de flesta kunna gå tidigare från jobbet så det återstår att se ifall jag blir barnlös innan stängsningsdags. Jag hoppas på bra väder hur som haver så vi kan vara ute och busa.
 
Helgen spenderas på hemmaplan med en smula återhämtning. Veckan har varit en smula ansträngande och nu ser jag fram emot två dagars paus. Det vore roligt att få åka bort och bara vara någon annanstans, men det hinns. Nu tänker jag prioritera mig själv och allt här hemma och bara ta det lugnt. Dessutom jobbar min andra halva båda dagarna!