Det ser mörkt ut!

På den stora blå alltså. Annars ser det rätt fint ut. Missade att beställa mat i morse, men det ordnade sig. Jaja, man kan inte hålla koll på precis exakt allt såhär dag 2. Jag vet vad som ska göras, men att det är just jag som ska göra är en annan femma. Gjorde min första öppning idag. Det gick ganska så okej tror jag. Jag var i tid, larmet gick inte på och barnet som skulle förgylla min tid där på morgonen trivdes med dagen. Skönt.Strax efter ett gick jag hem. Det kändes ju inte helt fel. Sist jag slutade ett var väl sådär.. eller, jag tror inte det hänt i modern tid. Tog tillfället i akt och tvättade igenom korgen. Sängkläder och sånt där annat stort åbäkigt! Nu (eftersom tvättiden blev så kort) hänger tvätten på tork här i vardagsrummet och jag tänker hoppa in i duschen innan jag beger mig iväg och hämtar hem min andra hälft. Därefter beger vi oss mot familjemedlemmar och snoosar bebis!
 
Imorgon börjar jag kvart i nio och kan njuta av en kort sovmorgon. Hade tänkt vandra upp i tid ändå och helt enkelt försöka få in en vardag igen. Efter en tid brukar det där ge sig självt. Öppningsdagar känns lite jobbigt än, uppe före fem. Hm. Jaja, det kommer ske en gång i veckan i vanliga fall, och två gånger var fjärde. Men hellre en öppning än en stängning tror jag. En öppning ger nästan hela dagen till annat medan en stängning inte ger extra tid på morgonen såvida jag inte går upp fem. Passade på att skriva in lite APT-tider och inser att vissa dagar i höst kommer bli låånga!