Om det vore så enkelt.

Helgen är så gott som slut nu. Redan. Det känns sisådär. Söndag brukar inte vara min favorit men idag har det kännts helt okej faktiskt. Började med en tidig morgon, men drog oss länge. Frukost och massa dolande här hemma. Plockat fram höstskor och plockat undan andra.

Hunnit med en runda till affären, en runda till syster S och byggt garderober. Tanken var att bygga ihop sängen också, men i brist på tid fick detta överlämnas till andra.

Hem och laga ihop en massa matlådor inför kommande vecka.
Ett antal till BE och ett antal till mig. Det är för det första så dyrt att äta ute-mat en hel vecka och för det andra tråkigt att laga mat ensam så.. ja, matlådor it is. Sådär tio stycken fick vi ihop. Eller ja, fick jag ihop. En viss man i hushållet sprang runt och letade efter sin telefon.

Nu är jag snart ensam igen, och satsar på en tidig kväll. Imorgon är det återigen en vecka fylld av praktik. Hoppas det blir givande och intressant. Eller nåt. Längtar nästan tilbaka till skolan. Illa. Tänker våldgästa Emely under veckan också, så det kanske blir bra!

Inhandlade yoghurt på Lidl i eftermiddags som jag måste testa.
Som ett komplement till äggen vareviga morgon sådär. Eller som mellanmål kanske. Skit samma. BE är på väg ur duschen och jag antar jag ska hjälpa honom ner med alla väskor. See you later!