Utebliven

Så är det. Jag uteblir en stund till. Praktiken är dock slut nu och vardagen ska så sakta återgå till det den en gång var. På ett sätt är det skönt att inte ha en massa barn runt huvudet hela dagarna samtidigt som det blev lite tomt. Jag är inte van helt enkelt. Första veckan var hemsk. Verkligen inte van! Sista veckan var bäst. Gemenskap och underbara barn. That's life. Synd att det är slut nu. Ingen mer praktik. Nästa gång jag sätter min fot på en förskola jobbar jag. Shit.

Nu, som sagt är det dags att återgå till skolans förtrollade värld. Uppsats på uppsats ska produceras och redovisas och kommenteras. Under veckan ska allting hinnas med som inte blev gjort under VFUn. Tiden fanns i och för sig inte heller. Och den här veckan är avsatt för skrivtid. Not complaining.

Dokumentation över mitt lärande...
Sammanställning av praktiken... Efterföljande redovisning...
Kommentar på annan students arbete...

Återkommer när utbildningen är slut. Eller något?