Är du vaken?

Tänkte bara skicka in med en snabb update innan jag springer vidare mot nya mål. Idag är det måndag. Sista måndagen i oktober för att vara noga. Imorgon blir det november och jag har inte köpt något busskort än. Det har inte existerat i min värld att oktober försvinner riktigt än. Jag har sprungit på praktik och jag har skrivit uppsats. Aoutch, det blev helt plötsligt slut på det nu ja.

Pang? Vad trillade ner nu? Plåttaket över vår bil? Eller körde någon tant in i kundvagnshuset på Maxi? Bofors? Nä, det lät ju här. Vibrerade till och med i golvet. Visserligen låter fönsterrutorna när Bofors är i gång. Pass på den.

Hur som haver, var var jag? Trots att det är måndag och att jag inte är så officiellt uppdaterad har det varit en minst sagt hektisk förmiddag.
Tänkte skriva dag, men klockan är inte över tolv än. Så, förmiddag. Strax efter tre inatt ringde klockan. Tjugo i fyra var vi fördigpackade och på väg mot Stockholm. Det låter ju som att en rolig liten semestertripp är i antågande, men icke. Strax efter sex var vi på plats och klockan sju påbörjade jag samma resa hem igen. De första 25 milen gick väl okej trots solens frånvaro. Då var vi ju två. Men hemvägen blev lite långsam. Aja, jag kom hem. Och jag blev aktiv. Ni vet, som med små barn. Gör allt för att inte somna!

Beställt busskort
Kollat schematider
Anmält mig till examensarbetet
Skickat pengar
Mailat läraren
Gjort en redovisnings powerpoint

Men nu tänker jag kasta in handduken och leta fram något att äta. En äcklig grillad korv klockan fem imorse mättar inte hur länge som helst. Tror minsann att jag tänker besöka min posthög där borta vid dörren. Ett paket från cdon trillade precis in. Vaad kan det vara där? ;)