I could really use a wish right now

Varenda dag den här veckan har jag suttit med examensarbetet.

x Måndag en massa fipplande kort och tvärt med rent praktiskta detaljer.
x Tisdag besök på bibblan, handledarmöte och social session med Johanna.
x Onsdag och Torsdag har jag tillbringat förmiddagen med texter och formuleringar för att sedan gå och jobba ett par timmar och därefter fortsätta långt in på kvällen.

men..

x Fredag, alltså idag har jag tagit förmiddagen ledig! Om lite mindre än en timme börjar jag jobba och kommer hem i kväll. Då lär det bli samma vanliga schema. Middag och femhundra vändor till tvättstugan. Någonstans därimellan ska vi hämta hem boxen till comhem. För jodå, nu får vi ännu fler kanaler vi inte kommer se på. Sen bör jag nog försöka mig på att hinna skriva ett eller två ord på ett eller annat kapitel också.

Men först, fredagsmys på fritids!