Det är kanske på tiden att ge er en liten uppdatering!

29 november är daterat. Inte en dag mer eller mindre. November är snart avklarat och passerat. Pust. Det var ju nyss sommar och varmt?! I och för sig är det fortfarande varmt. Helt tokigt varmt för att vara i slutet på november. Det är inte ovanligt med tio grader plus på dagen och knappa minusgrader på natten. Det är ju nu det ska vara snöstorm och oplogade vägar. Har det väntat såhär länge kan det få vänta lite till. Ingen trafikkaos den här veckan och gärna inte nästa heller, men sen. En vit jul vore ju inte helt pjåkigt.

Igår hade jag och min handledare för examensarbetet bokat in ett möte.
Det andra mötet. Det första gick sådär. Hon var bestämd och jag kanske inte hade tänkt igenom arbetet jättemycket. Den här gången gick det jättebra. Jag hade skrivit en massa och tänkt till, funderat och frågat. Yey, än så länge är jag på banan. Intervjuerna får dock vänta till efter min lilla semestertripp. Planeringen höll inte riktigt då jag envisades med att fylla år i hela fyra(!) dagar. Illa planering där. Nya tag om en vecka!

Semestertripp var det ja. Imorgon åker vi till Kartineholm och hälsar på farfar. Johannas alltså. På torsdag morgon intar vi Skavsta och därifrån vidare flytransport mot Spanien. Väderleksrapporter är undersökta, väskorna halvpackade och vi själva, ja vi har nog koll på läget. Pengar är packade, sommarkläderna är framplockade och passet har inte förvunnit. Än. Det här kommer gå fint. Tur för mig att jag inte är flygrädd och tur för Johanna att hon har mig som sällskap ;) Lite minus dock att jag hatar att säga hejdå.