Check!

Hemtentan är inlämnad och nu återstår ett litteraturseminarium, som jag förövrigt köpte boken till idag, och en heldagsredovisning kallad "Show and Tell". Men de ska nog gå bra det här. Allt annat har ju gått fint och dessutom har jag ju världens bästa studiegrupp. Å bara de att de båda är gruppuppgifter får mig att le. Alla individuella är alltså inlämnade och under lupp. Har just nu två stycken som ligger under granskning, mer eller mindre. Den ena borde det komma svar på vilken dag som helst och den andra, hemtentan börjar inte rättas förrän onsdag. Check. Jag håller mig på banan. Snart är det slut!!

Solen skiner idag, till skillnad från igårkväll. Somnade till världens regnoväder, mysigt! Jag älskar att höra hur regndropparna slår mot fönsterrutan, tältduken, husvagnstaket eller varför inte det nuvarande plåttaket på balkongen.
Det är så avslappnande på något sätt. Kanske därför jag sov så bra inatt också, trots tuppluren igår mitt på dagen. Jag menar, i lördagskväll somnade jag ungefär halv elva, sov till halv tio, alltså elva timmar. Sen cirkus fyra timmar till mitt på dagen. Igårkväll somnade vi runt tolv och imorse gick jag upp elva. Hm, vem sa att jag mådde helt bra. Efter tjugosex timmars sömn på två dygn, jo men visst. Med lite sömn blir allting bra har jag hört!