Sjukt trött

Dagen i skolan gick ganska snabbt. Och jag är nöjd med vår lilla låda. Även om det inte kanske föll alla i smaken och alla såg de som vi gjorde är jag ändå nöjd. Meningen är väl inte att man ska tycka samma sak, då kommer ju världen ingen stans! Men feedback fick vi och vi tar det till oss och har det i åtanke till nästa uppgift.

På vägen hem kändes de som dagen liksom inte kunde bli bättre. Solen sken, jag var inte ens trött och allting kändes sådär bra igen. Våren gör mig lite delad. Samtidigt som allt ljus, fågelkvitter och snödrivor som smälter bort får mig att må bra känns de som all press ökar också. Vårtermin i skolan och sista köret innan sommaren. Lägg på ett kol så du blir godkänd och kan fortsätta framöver. Mjo. Men över lag älskar jag våren och allt vad det innebär.

Litteraturseminariet känns också jättebra. Vi fick ihop tillräcklig mängd och vi kan nog alla ärligt stå för vad vi skrivit. Bra jobbat! Inskickad och klar fastän deadline inte är förrän på fredag. Nice!

Det enda som kan förstöra min braiga dag är att jag blev sjukt trött. Några timmar på balkongen och ett avsnitt NCIS senare och jag sover stående. Det är farligt med frisk luft va?