Lovely lovely lovely!

Nu är sommaren här på riktigt. Huden är sådär fuktig bara av att inte göra någonting. Kanske inte så behagligt i sig, men ett säkert midsommartecken. Jaha, vad har hänt är senaste dagarna då? Jo, i tisdags rullade Johanna in här på Värmlandsvägen och vi packade väskorna för att spendera eftermiddagen nere vid Karlskogahavet. Invigning för oss båda minsann. Åtmindstonne ur strandhängsperspektiv. Fyra timmar senare kom vi hem med solbrända kroppar båda två. Eller korrigering, rödbrända. Min rygg är inte återställd, långt ifrån, men på har ett riktigt sommarutseende. Kvällen bjöd på grillning hemma på Dalhemsvägen. Se, hemma ja. Jag bor på många ställen minsann ;)

Igår rullade Johanna hem till sig och jag till Emely. Styrde upp en picknick och inväntade Camilla. En heldag ute vid Källsfallet och mycket mat rikare, jo livet är fint. Ännu mer sol resulterade i någon nyansskillnad på ansikte och ben, men inga större olyckor på min redan brända rygg. Kortfattat, senaste dagarna har givit en stor energipåfyllning minsann. Å jag kan inte säga annat än att jag är fruktansvärt glad att de här människorna finns och står ut med mig <3

Idag är vädret återigen på topp och jag planerar att ta mig ut. Ryggen täcks och ansiktet smörjs, låter som en fin ide va?!
#1 - - Denise:

Jag vill också va me! Minns sist vi va vid källsfallet o fikade. Dag-Otto ^^ <3