Vinnaren tar allt

Lyssnar på spotify. Mamma-Mia-musikalmusiken. Åh, den var bra! Lite halvläskiga platser där på cirkus i huvudstaden, men å så bra musikal. Jag är nog lite av en musikalnörd och schalgernörd. Ursäktar mig på förhand. Men man kan nog säga att jag är lite av en musikbög. Schlager och musikaler. Ja, jag vet. Ingen regel utan undantag. Släpp den nu.

Måndag betyder Familjen Annorlunda!
Whoho. Ingen är gladare än jag här hemma. Kan bero på att den andra människan inte bryr sig ett jota om det. Jag älskar det för oss båda tror jag.

För övrigt har vi klarat av alla check:s på listan.
Bergvik, lunch och skola. Jag kände redan imorse att de kunde bli en bra dag. Alla hormoner och livet i största allmänhet har varit ganska balanserat idag. Tack gode! Väl henna möttes jag dessutom av en annan glad överraskning. Betyget på småbarnspedagogiken hade kommit in. Bara det var skitbra. Och ännu mera skitbra med tanke på "vallören". Tack Tack Tack för ett VG! :D (fast egentligen borde jag ju tacka mig själv som producerat uppsatser på löpande band i den nivån!)
#1 - - Denise:

Du är grym min vän! Och du ska veta det, för du HAR verkligen producerat så bra från början på KAU! Och på Brogårn!