Rosa rules!

Rosa is the thing! Just nu är jag en sån där töntig rosa-älskade förvuxen tonåring som undrar om hennes hår kan sitta mitt uppe på huvdet en hel natt utan att krulla sig till imorgon. För nej, jag varken orkar eller hinner platta det imorgonbitti.

Å vad gällande rosa så är det helt enkelt mitt signum. Rosa pyjamasbyxor! Visserligen inte så skrikigt som jag önskat, men väl rosa. Rosa byxor och sambons vita dödskalletröja. Check. Bad-ass-combination! Whatever. Det är ju bara spökena och monstren under sängen som ska se mig! Å så ägaren till tröjan antar jag... om han hinner innan jag grävt ner mig i täcket! Än så länge ligger jag långt före.. han har nog inga planer på sömn före midnatt!

Men jag sover stående snart... so long!
#1 - - Denise:

Rosa är fint! Men blått skare va ;)