Damråttorna invarderar oss

Jag måste damma av snabeldraken och ta mg i kragen. Dammet väller fram ur alla (o)möjliga hörn och det verkar ju knappast försvinna tillbaka dit där det kom ifrån. Jag får väl lov att ta bort det! Varför råkar det bli så att jag alltid städar på fredagar? Hm. Borde inte allt vara klart innan fredag så det bara är att kasta sig i soffan och förbli där.

Ja, annars då? Jo, så kan de va! Ska knalla bort mot coop om en stund hoppas jag och hämta hem mina böcker till den här kursen i skolan. Eller ja, två av typ 25 böcker. Men ändå 600 spänn. Illa! Ingen som vill köpa gamla böcker innan jag lämnar in dem till CB?

Nej, en svängom med draken och min sambo får ta en dust med bångstyriga stekpannor. Annars finns risken att det här hushållet utvecklar en drake till - mig!
#1 - - Lena:

Lägg ut böckerna på kurslitteratur.se