Zova!

Laddat mobilen med ny musik. Ja ni vet, alla studenter har inte lyxen att unna sig en touch-telefon med spotify eller någon annan högteknologisk utrustning. Jag behöver och vill mer än gärna införskaffa en ny telefon, men nja. De får vänta lite till. Det finns fortfarande en hyra att betala, fortfarande vill vi ha mat i magen och csn kan kanske krångla en gång till, vi vet aldrig.

Med risk för att inte kunna
somna på flera timmar till tänker jag nog ändå hoppa i säng strax. Tog en lång sovmorgon imorse och klev ur sängen halv tolv ungefär, efter en sömn på då dryga tolv timmar. Tog en behövlig middagslur efter den smärtande kycklingburgaren strax efter fem. Sov bort en timme dryga, uppe ur sängen halv sju. Och här är jag nu. Klockan är ett och jag tvivlar på att jag är uppe före elva imorgonbitti. Men spelar roll, jag hinner ju inte sova under veckorna annars och nu är jag ju ändå ledig!

Hittade gamla skolkataloger i förrådet förut som jag tänkte spana igenom. Vem vet, jag kanske hittar något spektakulärt! ;)