It's Christmas, make a list!

Pepparkakor - Lussebullar
Ischoklad - Marsipan
Köttbullar - Prinskorv
Julkorv - Julskinka
Lax - Sill
Revbensspjäll - Janssons frestelse
Rullsylta - Pastej
Glögg - Julmust
Ge - Få
Hemma - Borta
Utomlands - Sverige
Mysteriet på Greveholm - Dieselråttor och sjömansmöss
Chokladkalender - Paketkalender
Plastgran - Äkta
Arne Weise - Ernst


Hur och med vilka ska du fira jul i år?
PÅ julafton hemma hos syrran med familjen.
Eventuellt med BE's släkt om jag hinner med.

Vad önskar du dig i julklapp?
Önskar mig inte direkt någonting.

Vilken scen är bäst ur Kalles Jul klockan 15 på julafton?
Schakbrädan i tomtens verkstad!

Brukar dina julaftnar leva upp till dina förväntningar?
Eftersom jag bara förväntar mig att umgås och ha det mysigt så ja.

Har du firat jul utomlands någongång?
Nej!

Vilket jullåt är den bästa?
Oj. Alla :D

Vilken julfilm är den bästa?
Love Acually!

Har du varit Lucia någongång?
När jag var liten ja.

Berätta om ett julminne som betyder mycket för dig:
~* Har inget direkt minne som sticker ut sådär på rak arm, huvudsaken är att man umgås och har det trevligt. ~*