Ändra för guds skull ingenting

Solen skiner som brukligt i den här stan. Lovely. Bara den lilla detaljen att jag inte gått ut idag. Skäms. Jag hinner väl i och för sig än. Ska invänta några speciella människor för att överraska en av dessa ganska fint. Hoppas verkligen det blir bra, tvivlar inte faktiskt.

Annars kan den här dagen gå och ta sig någonstans. Huvudvärk och seg. Jag får väl lära mig att faktiskt låta bli att engagera mig i något hela natten. Klockan fyra slog jag igen de blå och klockan åtta funderade jag på om jag inte sovit något. Kändes inte så. Halv elva gick jag upp, inte det minsta utsövd. Det börjar kännas nu. Någon gång får man lov att göra något annolrunda ovanligt kanske. Känns bara som att det inte riktigt var rätt läge nu. Det är ganska mycket som snurrar runt.

Jag borde, jag borde inte, jag får inte, jag måste, jag bör, jag vill, jag vill inte... ja.

Och som de flesta lär ha lärt sig vid det här laget så fullkomligt hatar jag, verkligen hatar att prata i telefonen. Nu råkade en viss människa ha bytt nummer... inte okej. Rutiner, rutiner, rutiner, i kombination med akut fobi för telefonsamtal. Ja, ADHD-barnet är ur balans idag!