Who, I'm too good!

Uppsatsen är checkad. Den är fruktansvärt jättebra. Jag lovar. Men eftersom vi inte skulle göra någon uppsats är den halvt värdelös. Så är det. Dock får den fungera som en hjälp i dikussionen på ITS. Så snälla tvärgrupp två, lägg upp sånt som jag redan skrivit om. Får hoppas på att vår tråd kommer upp imorgon annars lägger jag upp en själv. Jag får tuppjuck på när jag inte har kontrollen över min egen examinationsuppgift.

Imorgon kommer mamma och pappa hit. Imorgon och imorgon, jag vet, men om ungefär tio timmar bör jag vara påklädd iordning och redo för en tur på stan. Jo, men sova man man göra någon annan gång. Jag blir ju absolut inte otrevlig om jag får sova för lite. Undrar vem jag ska projecera min sömnbrist på.

Känner mig som begreppsgröten har slagit till igen. Internalisering, mediering, kontext, kulturellt sammanhang. Trala lalalala lalala. Lyssnar på ambitions och känner mig just ambitiös. Är fruktansvärt stolt över vad  jag faktiskt presterat ihop nu ikväll. Finns det någon som behöver en uppsats kring barn och litteracitet så säljer jag den dyrt.

Förmodligen bör jag göra mig iordning och gå och lägga mig.
Även om jag för ögonblicket inte känner hur trött jag är och skulle nog klara av att få ihop ännu en uppgift. Men eftersom bristen på skrivuppgifter lyser igenom just nu får jag väl trotsa icke-sova-genen och slå igen mina blå.