The tråd is there och min cykel är borta!

Diskussionstråden på ITS är befintlig. Å jag undrar vem som la dit den *host*. Nu är vi igång i alla fall. Känns bra. Vi inledde med att diskutera kring en av sakerna jag redan reflekterat lite kring. Olika metoder för språkinlärning och att lära läsa tidigt. Det ska nog gå vägen det här också. I och för sig, just nu lever jag på att lärarlaget är eniga om min föregående uppsats (se föregående inlägg!). Precis vad jag behövde. Nu kan jag stolt glänsa lite ikväll.

Började med att glänsa lite för mamma och pappa som rullade in i förmiddags. Vi gjorde stan ett par timmar och kom hem med lite julklappar och lite övrigt bös. Och på mammas begäran åt vi lunch från donken. Allt känns precis sådär jättebra det bara kan. Alla tänkbara hormoner befinner sig på just rätt plats (se tidigare inlägg för förklaring om du inte är kvinna och läser mellan raderna) och jag får sällskap ikväll. Det är en helt perfekt kombo.

Just för ögonblicket känner jag mig sådär att jag skulle behöva en femma i sängen innan det blir kväll. Sova fem minuter alltså. Det ska jag nog hinna med utan problem. Å angående min cykel så fick den åka med upp till Storfors nu när den röda faran drog däråt. En sak mindre att fundera kring kommande helg. Nice.