Rastlös

Jag har städat lite. Ignorerar allt damm ihop om att det tänker försvinna av sig självt faktiskt. För övrigt har jag packat ner badrummet. Det blev tomt! Undrar bara vad jag ska hitta på nu?! Det verkar knappast finnas någon återvändo mot kurslitteraturen. En bok ska vara utläst till nästa onsdag och det lär jag väl klara av ändå. Boken ligger bredvid sängen och jag har all tid i världen. Hmm.

Men jag är rastlös. Jag vill göra något, men vad? Just i sånna här lägen känns det supersegt att sitta själv. Dessutom vet jag att folk gör mycket roligare saker på andra breddgrader. Jaa, jag syftar på en viss Turkboende. Och ut vill jag inte gå, det regnar som fan och är mörkt. Big no, inte ett dugg sugen på det faktiskt.

Klockan är halv sju och ingenting bra på tv. Zappar men hittar inget. Just nu snurrar förkväll. Asprogram! Man pratar B-film och här får jag nog lov att säga T-program eller nåt. Superdåligt! Men skulle någon komma på något att göra så shoot!
#1 - - Denise:

halv 7 ska ja meddela att den dar turkboende inte gjorde nat kul alls. Jobbade med sina rapporter.

Allt roligt hande efter 11 ^^