Så var det roliga över

Jag är numer inne på mitt 21:a år. Who. Är det nu man ska få ålderskris och börja fundera på gråa hårstrån, pensionssparande och karriärslyft? Skämt och sido, men jag fick faktiskt hem pensionspapper förra veckan. Husch! Får väl lov att kolla på det. Men de skulle inte in förrän senast årsskiftet så jo, jag hinner.

Men ja, gårdagen blev kanon.
Den spenderades med några av de absolut bästa. Denise kom förbi redan innan jag kommit hem. Trevligt. Men eftersom omständigheterna är som de är så gillar vi läget. Jag gillar alltid sånna här lägen! Johanna blev kidnappad redan efter skolan och vi fyra åt en förträfflig lunch tillsammans. Mjums. Någon timme senare intog vi tårtan del 1. Sen rullade de in. Emely först, min pärla och relativt tätt följd av Lina och helt enkelt fick lov att ta vägarna förbi.

Många roliga paket och framför allt biljetter!
Eller ja biljett. Ikväll 19.00 sitter Denise, Emely och jag minsann i LLA och ser Färjestad spöa tabelltoppen Luleå! Hoppas vi! Just ideen på att plocka med mig på denna underbart roliga sport är helt outstanding! Har jag sagt att jag älskar er?

Rubriken ljuger faktiskt lite för riktigt slut är det inte än. I eftermiddag kommer "alla fyra" föräldrarna och en bror på fika. Efter lite om och men med hockeyn bytte vi tid och ja, det får väl bli som det blir då. För hockey ska jag gå på! Gjorde i alla fall ett nytt muffinsrecept imorse. Receptet till mina vanliga är försvunnet och eftersom jag fick en kökshandduk med muffinsrecept på i tisdags så testade vi det. Kan bli intressant. Halva tårtan är kvar i kylen och ja, det får nog bli bra med det.
#1 - - Denise:

Det har du, men du får säga det hur många gånger du vill =)