Jag är en smula trött...

Har tillbringat hela dagen hos Johanna i solen. Eller kanske inte hela, men väl mellan halv tolv och halv fem. Med tanke på att vi gick upp vid tio, drog en snabb damsugning och sen begav oss så blir det nästan hela dagen. Framåt halv sex begav vi oss bort mot Ida&Oscars dagis. Familjefest på schemat och barnvakt. Eva skulle springa vårruset och johan jobbade, så vad gör man inte? Barnvaktspatrullen rycker ut. Efter närmare eftertanke insåg jag att två av mina gamla lärare också hade barn där. En gammal SO-lärare från högstadiet och en religion/psykologi från gymnasiet. Antingen kände de inte igen mig eller ignorerade mig. Jag vågade inte... mes.

Nu tänker jag lägga ner huvudet på kudden och invänta sömnen. Lär gå precis lika snabbt för mig som för Ida ikväll. Ungefär på tre sekunder. Ungefär som "Jag är inte t....r.....ö.... zzzz." Inte för att hon sa så, men ändå.

Imorgon fyller min andra halva 22. Den unga pojken! Haha. Hur han än beter sig kommer han alltid vara sex månader och tre dagar äldre än mig. Hans paket är klara och väntar bara på att bli öppnade. Undrar om det blir bra. Tvivlar faktiskt inte en sekund. Tårtan får däremot utebli.. vi får fira på söndag hemma hos Mamma och Pappa. Åker förövrigt dit redan imorgon efter mitt seminarium. Blir nog skönt med en helg utanför vår bastu och att komma någon annanstans än här en stund. Åter i Karlstad på söndagkväll.

See you all!