Det börjar ordna upp sig

Kvällen (igår) var skoj! En massa okänt folk, men trevliga för de. Några öl, bålglas, ciderburkar och många skratt senare var det slut. Vad som hände mer i detalj tänker jag inte berätta. Minns nämligen inte så detaljerat. Egentligen helt oväsentligt också. Huvudsaken var att det var skoj och att jag höll mig på benen så att säga.

Imorse kändes allting däremot ganska tvärtemot gårdagen. Illa Illa Illla! Det får nog räcka som beskrivning på tillståndet. Huuuh! Just i det ögonblicket önskade jag ganska stort att Morsdag kunde varit en annan dag. För det sista jag ville var att gå upp. Uäk! Jag är inte riktigt helt hundra än, men så nära det går ungefär. 98 och en halv kanske. Det var en jäkla tur att de första timmarna på vårt morsdagsfirande befann sig utomhus och att jag därmed kunde behålla solglasögonen på. Gud vet hur de hade gått annars.

Hur som haver. Nu börjar vi en ny vecka och räknar ner mot deadline och kursutvärdering! So long!