Caught

Kvällens äventyr är på god väg. Drycken är inhandlad. Grillen på plats. Johannas kylskåp är uppfyllt och ja, allt verkar i sin ordning. Förutom vädret. Åskan slog ner någonstans här i närhten och gav mig halv hjärtatack! Regnet är lite sisådär lagom elakt och solen lyser med sin frånvaro. I övrigt verkar det gå enligt planerna!

Disken är undanröjd och snart ska jag röja undan mig själv med. In i duschen och se mänsklig ut. Vi får se om mitt ego vill sammarbeta. Allra helst vill jag gärna att det sammarbetar imorgon. Men helst både ikväll och imorgon! Morsdag imorgon och vi har planer på att bege oss både mot Storfors och Karlskoga. Eventuellt bär det även av mot Örebro på måndag morgon, men det är en annan femma. Det jag vill åt är att slippa bli bakfull!

Nej ni, duschen och sen en kall en!
(Får man öppna öl redan vid tre på eftermiddagen?)