Hahah!

http://www.tv4.se/1.1537973/2010/03/03/erica_josefine

Det kan nog bli en underhållande kväll. Om det blir roligt underhållande eller skämmigt underhållande återstår att se. Tur att jag inte bor kvar i Storfors längre kanske. Hahaha! Undrar var Erica tog körkort. Vilken bilskola alltså. Någonstans i Kristinehamn kanske? Hon bor väl där eller? Minns ni hon tjejen från första säsongen som kom från Björneborg och "vann" väl alltihop? Hon tog ju någonstans i Kristinehamn. Det jag vill komma till är att det gjorde ju jag med ;o) Vi får väl hoppas att ingen tycker att jag är såå dålig så jag måste med i SVB!

Innan jag tänker bänka mig i soffan måste jag egentligen diska. Det ser ut som faaan på bänken och porslinet har av någon konstig anledning minskat i hyllan. Hmm. Besticken har också minskat, men jag tror snarare på borttappning på den fronten. Den enda människan som tar med sig bestick härifrån är inte jag. Å eftersom vi inte kan trolla fram dem tänker jag tro vad jag vill om besticktjuven tills motsatsen bevisats. Ni vet, skyldig till motsatsen bevisats.

Nu råkar jag vara ledig imorgon och får nog sikta in mig på att diska då istället. Så länge det finns en skål, en smörkniv och en sked ren så är det frid och fröjd imorgonbitti. När jag kliver upp för jag inleda med disken. Bokat. Så gör vi. För ikväll känner jag mig så långt ifrån banan som man händelsevis kan komma. Trött, grinig, irriterad, dum... ni vet. Det är inte läge att något går lite fel. Lite obalans kanske det kallas.

Hoppas på att mirakel faktiskt kan ske. Ska kliva in i duschen och stanna där en stund och hoppas på att rätt personlighet hittat hit när jag kliver ut igen. *Hoppas Hoppas Hoppas*

Nä, en timme kvar och jag ska duscha lääänge... vem vet jag kanske hinner somna i soffan innan BE kommer hem efter nio. Får väl hoppas på att jag är på bra humör och att vi kanske har tid att utbyta något mer än tre meningar. Vi har ju knappt gjort något tillsammans sen söndageftermiddag. Om inte bilfärden till Karlskoga i tisdags räknas. Och hjulbytet på E18. Nä fy för massa planerade saker. Spontanitet is the shit!

"ÅÅÅÅSA GÅ OCH DUSCHA NU...."