.

Är måttligt peppad att gå till jobbet imorgon. Känns som jag tappat suget lite redan. Illa! Två dagar avklarade av totalt tjugotre och dessutom går jag fortfarande bredvid. Jag har inte ens gjort en dag "på riktigt" än. Hur det här ska lösa sig blir en gåta. Jag håller verkligen en tumme för att jag får med mig bra ordinarie personal som har tålamod och förmåga att inse att jag inte kan det där än...

- - -

Har kikat klart på min doktor för idag. Får bli avsnitt tre en annan dag, förslagsvis imorgon. För nu snart ska jag hoppa i säng. Åkte och hämtade mamma förut också och insåg att jag lämnat kvar körkortet i arbetströjan jag använde imorse. Illa. Som tur var fanns det kvar.

Jag tror, om jag ska summera dagen, att det inte riktigt var min dag idag. Vet inte var jag ska börja direkt, men under arbetspasset stannade vi hos en person och där tömde jag ut en behållare med kaffefilter och kastade en äggklocka i golvet, nu upplyste personen mig visserligen om att den där klockan redan var trasig.

Väl hemma skvimpade jag ur mjölk på bordet vid lunchen och slog upp höger pekfingers knoge vid ett senare tillfälle. Och sen då, som en bonus på detta glömde jag kvar körkortet när jag slutade vid två. Jag tog ur pennorna men inte kortet ur samma ficka. Jaja.. glömt och förlåtet. Nu kan det inte bli så mycket mer fel idag, och om det nu skulle få för sig att bli det tänker jag i möjligaste mån undvika detta genom att dra ner rullgardinen, dra täcket över huvudet och sova!!