Det som inte skulle hända hände.

Dag tre av tjugotre.

Hamnade hos mamma på jobbet idag. Det som inte skulle ske. Jag som i möjligaste mån hade tänkt att undvika henne på mina arbetspass. Inte av någon speciell anledningen egentligen men jag var rätt att "mor-dotter-relationen" skulle vara ivägen, vilket det inte var faktiskt. Det gick ganska okej ändå. Vi tog oss igenom en hel förmiddags bestyr utan större missöden.

Imorgon kör vi ett pass ihop igen. Exakt samma tider också, halv åtta till två. Skulle visst ut och åka bilen lite. Väcka lite människor och dela medecin och så. Jo men visst, det går väl för sig skulle jag tro.

Det pendlar mellan
att kännas okej och att inte vara okej. Vissa stunder känns allting kanon och vissa hopplösa. En sak är då säker, idag anser vi oss absolut inte vilja pyssla med sånt här i fortsättningen.

Har skaffat mig världens härligaste skavsår på fötterna också. Speciellt på höger, men det har uppstått ett fint på vänster också. På sidan liksom. Plåster funkar inte, de trillar bara av! Dålig kvalitet. Jag får helt enkelt trapa ur hälen på skon för att över huvudtaget ta mig framåt. Bakåt med för den delen, om jag nu inte tänkte krypa fram, eller eventuellt sno till mig rullstol på boendet. Uppmärksammar nyheterna en stulen racer i Storfors Kommun så är det absolut inte jag ;)