Årssammanfattning av 2oo9 - del november

NOVEMBER 2009

November är födelsedagsmånaden nummer 1. Det är nämligen en väldigt speciell varelse som är född denna månad. Min systerson såklart ;) och jag. Min födelsedag var visserligen i slutet men det går nog bra att börja med!

Helgen innan firade vi lite smått hos Johanna & Emma på kronoparken. Kombinationen människor var intressant.

Själva födelsedagen spenderades hemma med familjen och vänner som kom och gick. Jag slog till och med på stort och bakade egen kladdkaka och gick till bolaget. Det var intressant!


- - -


Någon dag innan begav vi oss på hockey. BE, Roland, Niz och jag. FBK-BIF. Dessvärre blev det förlust.. inte roligt. Vad som var roligt däremot var platserna. Precis bakom utvisningsbåset för FBK. Det i sin tur resulterade i fina bilder, bland annat på herr Kåberg.


- - -

Hade även ett riktigt kärt återseende med de allra bästa! <3