OS, 50, Disk och Aikido.

Teven är på. Damlaget i curlig har tagit sig till finalspel. Grattis! Vilka de möter är dock ett frågetecken för mig. Hur det än går får de minst silver och det är bra bara det! De regerande OSmästarna om jag inte drömt. Nu pågår damernas stafett och sverige ligger en bit efter. Synd. Ingen har väl direkt förväntat sig medalj heller.

Disken är gjort sånär som på stekpannan och grytan. Preppade dem med medel så de blir lättare att ta hand om senare. När BE har kommit hem *skratt*. Han har rymt hemifrån till hallen och tränar. Han och de andra pojkarna kastar varandra på mattan. Hmm. Kanske ska följa med och kika nästa gång ;o)

Nu överlåter jag skidorna till sitt eget öde och kliver in i duschen. Av någon anledning känner jag mig riktigt seg och trött. Jag skulle gissa på att det handlar om bristen på sömn senaste två dygnen. Vaknade igår vid två-tre draget för att knappt sova vidare. Detsamma i natt som var. Vaknade vid tre och halvsov resten av morgonen fram till att klockan ringde halv sex. *Gäsp* Imorgon är jag ledig och ska pyssla lite hemma och vila. Sen påbörjas sista veckan inför VFUn i Storfors.

Å angående 50. Vi lägger till 50 till de redan bestående 70 idag. Jag är stolt. 60+10+50. Det tar sig. Det känns och jag vet inte om det känns bra eller dåligt, men det känns.