Dag 13 – Den här veckan

Den här veckan ja, undrar vad som kommer ske då? Liksom många andra studenter är detta slutfasen av terminen och de i sin tur betyder mängder av arbeten och uppgifter som måste färdigställas. Så även för mig. En uppsats kring Stern, Vygotskij och Merlaeu-Pontys ideer och fantasier. Tjoho, tre varv runt. Jag är ungefär noll motoverad! Jag som brukar vara ute i god tid med de mesta har knappt börjat - skjut mig! (Okej, ta de inte bokstavligt - jag är fortfarande skraj för självmordsbombare!!)

För övrigt hoppas jag på att julstämningen infinner sig, det är trots allt en vecka kvar till självaste julafton och jag känner NOLL feeling. Ändå har jag pyntat, klätt minigranen, bakat både lussebullar och pepparkakor, lyssnat på mängder av julmusik och grejat med julkort. Hallå?!
#1 - - Anonym:

Det är så gott med lussebullar. :P Tycker du att det är okej att man även bakar det efter lucia?